Śląski TOP GEAR ...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Allen
    Classic
    • 2010
    • 24

    Śląski TOP GEAR ...

    Zamieszczone przez krzysiek83wpr
    przy 10tys zmień olej i zacznij wykorzystywać czasami całą moc. TO taka moja rada.
    nie wiem czy nie lepiej było by zacząć to robić dopiero przy 20..., a nawet około 25 tyś , i to też bardzo ostrożnie .
    Fabiaclub.pl
  • voltar
    L&K
    • 2009
    • 1107
    • Octavia II (1Z3)
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #2
    Śląski TOP GEAR ...

    Mam nadzieje że nie było ... w roli głównej Skoda Octavia 1.6 TDI



    O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

    Komentarz

    • Evil
      Rider
      • 2009
      • 721

      #3
      Ciekawe.. ale troszkę prowadzący mnie zaskoczyli sprawą związaną z turbo dziurą, oraz z tym jaki to oni bieg wrzucają przy skręcie 90stopni. Chyba tam jakiś błąd popełnili, bo żeby wrzucać "jedynkę" w czasie jazdy to troszkę dziwne. Ale z drugiej strony nie miałem z tym silnikiem jeszcze przyjemności jechać, mimo to wątpię aby trzeba było robić takie cuda na zakrętach.
      Film, nagranie dość ciekawe, troszkę amatorką zalatuje, troszkę za bardzo widać jakieś podobieństwa czasem śmieszne do innych programów motoryzacyjnych, ale mimo to i tak bardzo ciekawie zmontowane.

      O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

      Komentarz

      • voltar
        L&K
        • 2009
        • 1107
        • Octavia II (1Z3)
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        Tez mnie zdziwila ta jazda na 1 w zakretach. Czy aby Panowie nie opanowali tego auta w kilka dni ? Moze sie wypowiedza posiadacze 1.6 TDI czy faktycznie trzeba wchodzic w zakret 90 stopni na duzych obrotach by redukcja byla tylko 2ki ? Ja w 1.8 TSI czasami pokonuje takie zakrety na 3ce ..

        Po drugie podejscie Panow "redaktorow" wydaje sie byc z definicji niechetne Skodzie co implikuje konkretne niekorzystne Octavii komentarze np: " zwykła Skoda" , "poczciwa konstrukcja budowana od lat na platformie Golfa i tylko odswiezana liftingami" oraz koncowa ocena pt. dlaczego nie kupilbym Skody ... itp.
        Oczywiscie kazdy moze miec swoje prefrencje co do marki no ale z drugiej strony dobry redaktor motoryzacyjny powinien byc tez max. obiektywny . Takie jest moje zdanie i w kazdym razie biore to pod uwage wysluchujac opinii o danej marce w publikowanych testach.

        Po trzecie pada cena Minta 1.6 TDI 71 tys. PLN , w rzeczywistosci cennikowo to jest nawet ponad 72 tys PLN. Przeciez chyba za tyle nikt jednak przy zdrowych zmyslach mietowki nie kupi . Powinni sobie zdac trud zeby przynajmniej oficjalne rabaty odjac i wtedy moga mowic o cenniku a wiadomo ze mozna taniej. Moim zdaniem to bardzo zaciemnia obraz stosunku jakosci/wyposazenia do ceny w Skodzie dla osoby niezorientowanej.

        Po czwarte pan tester "pasazer" nie chciał być szownista ale nim wlasnie został ... To tak odnosnie parkowania bez czujnikow przez kobiete. Prawdopodobnie sam nie cofal nigdy Octavia bez tych czujnikow i takze nie widzial mezczyzny ktory jest kiepskim kierowca lub kobiety jego przeciwienstwa.

        Po piate robawili mnie porownujac Octavie do Mondeo i Laguny. Po raz kolejny ktos kto nie jest wlascicielem Octavii zestawia ja jako konkurenta aut klasy sredniej. To tak z dedykacja do przeciwnikow takich porownan. Cos w tym musi byc skoro nawet "motoryzacyjni redaktorzy" myla sie ...


        No ale resumujac to napisali generalnie conajmniej dobrze o tym aucie dodajac jednak tzw kwiatek do kozucha ... Moze nie mogli gorzej napisac ? W koncu dostali Octavie na kilka dni od Auto-Centrum Kierat w Tychach ...


        O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

        Komentarz

        • blind_walker
          RS
          • 2010
          • 4533
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Evil, z tą jedynką też mnie zaskoczyli, a turbo dziura nie jest aż tak odczuwalna. Miałem okazję jechać Fabią z tym silnikiem.
          Wydaje mi się, że jeżdżąc japońcami(w filmiku Prelude i Eclipse)gaz wbijają od razu do dechy, żeby osiągnąć magiczne 5 tyś i zacząć zabawę, przez to w negatywny sposób opisują moment przypływy momentu obrotowego w małym dieslu.
          mkII 20VT (600h worked)
          Roooooomster

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #6
            Zamieszczone przez voltar
            Przeciez chyba za tyle nikt jednak przy zdrowych zmyslach mietowki nie kupi .
            przy zdrowych zmysłach to nikt
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7461
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              LOL zakręty na jedynce, szkoda, że nie na wstecznym w ogóle. A porównanie do Laguny i Mondziaka to chyba pomyłka. I prestiż łoho łoho niektórzy nie potrzebują mieć samochodu za 300k zł, żeby się lansić na mieście poza tym era "tandetnej" Skody skończyła się po połączeniu z VW ale dalej dla niektórych ludzi Skoda to kupa :|
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • freekon
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 424

                #8
                najpierw powinni nauczyć się jeździć, a potem testować samochody, porażka :evil:
                Ambiente + pakiet na bezdroża
                było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

                Komentarz

                • voltar
                  L&K
                  • 2009
                  • 1107
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Mihau
                  poza tym era "tandetnej" Skody skończyła się po połączeniu z VW
                  Ściślej mówiąc po wykupieniu Skody przez VW.


                  O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                  Komentarz

                  • Andrev3
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 6116

                    #10
                    kolesie są żalowi, nie potrafią prowadzić programu a testowanie i teksty podobno zabawne na marnym poziomie...
                    RENT COMPLEX

                    DACAR.team

                    Komentarz

                    • Mihau
                      RS
                      • 2009
                      • 7461
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez voltar
                      Zamieszczone przez Mihau
                      poza tym era "tandetnej" Skody skończyła się po połączeniu z VW
                      Ściślej mówiąc po wykupieniu Skody przez VW.
                      dokładnie o to mi chodziło
                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                      Komentarz

                      • ufo
                        L&K
                        • 2008
                        • 1475
                        • Octavia III combi (5E5)
                        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                        #12
                        podwórkowe wsiochy wzięli się do testowania samochodów :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
                        "nie będziemy testować prędkości maksymalnej bo zabraknie nam autostrady" w jakich czasach żyją ci kolesie? kto dziś testuje auto, ściśle mówiąc, jego osiągi na drogach publicznych...beznadzieja :!:
                        a swoją drogą to chyba każdy z nas wie, że ten właśnie silnik jest skonstruowany na wyzwanie ekologów. każdy koncern swego czasu "musiał" się pochwalić jakąś jednostką, która poprawi/uspokoi lekko podnieconych ekologów :wink:
                        a ze 105 koni ferrari nie zrobią 8)

                        Komentarz

                        • phoneman
                          RS
                          • 2008
                          • 3376
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          A w czym ci goście są lepsi od testowanej skody. Ruszają się jak piosenkarze z Disco relax. :diabelski_usmiech
                          .

                          Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                          Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                          Komentarz

                          • tomek
                            L&K
                            • 2005
                            • 1078

                            #14
                            Jak na amatorkę, to całkiem nieźle. Na mój gust, to brakuje chłopakom obycia z kamerą, ale z czasem się wyrobią.
                            Jeżeli chodzi o treść, to słabo. Wartość informacji jest na poziomie folderu reklamowego - nic ciekawego.
                            Ja nie jeździłem 1.6tdi, ale z tą jedynką to chyba faktycznie przegieli
                            O2FL RS | S2 | F2

                            Komentarz

                            • voltar
                              L&K
                              • 2009
                              • 1107
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez ufo
                              podwórkowe wsiochy wzięli się do testowania samochodów
                              Trudno wyczuć ... Tychy to napewno nie wieś ale mam wrażenie że chopoki tak gdzieś spod Radzinkowa conajmniej

                              Zamieszczone przez ufo
                              kto dziś testuje auto, ściśle mówiąc, jego osiągi na drogach publicznych
                              Ja to kto ? Jeremy Clarkson z prawdziwego Top Gear zawsze jeździ testować Vmax do Niemiec ...


                              O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                              Komentarz

                              • andriu21tg
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2008
                                • 1499

                                #16
                                Andrev3, co ty mowisz teksty to 1 ale jak machaja ręcami hahah.. i te chowanie kolegi w bagazniku haha , mi sie podobal tekst : ESP niebedziemy sprawdzali bo jest sucho i jedziemy w centrum Tychow .. bheheheh :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                • daneczek76
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 3642
                                  • Toyota

                                  #17
                                  z 1 jadli popis a mnie uczyli na L że jedynka do ruszania jest a zakręt maluchem to na 2 pokonywałem :szeroki_usmiech.
                                  Najgorsze jest to że taki laik oglądnie laików i będzie wywody snuł.
                                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                  Komentarz

                                  • tomek
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1078

                                    #18
                                    daneczek76, bo w maluchu jedynka była niesynchronizowana (czy jakoś tak) i nie dało się włożyć, gdy samochód jechał
                                    O2FL RS | S2 | F2

                                    Komentarz

                                    • daneczek76
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 3642
                                      • Toyota

                                      #19
                                      daneczek76, bo w maluchu jedynka była niesynchronizowana (czy jakoś tak) i nie dało się włożyć, gdy samochód jechał
                                      nie no wiem to tylko tak w woloi żartu i przypomnienia ale i tak 1 w czasie jazdy?
                                      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                      Komentarz

                                      • Jac_ek
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 1733

                                        #20
                                        Zamieszczone przez voltar
                                        Śląski TOP GEAR ...
                                        chyba Śląski 1st Gear :diabelski_usmiech
                                        - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                                        Komentarz

                                        • Dig Dug
                                          L&K
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 1306
                                          • Seat

                                          #21
                                          Im zapewne chodziło o to, że tocząc się autem 10-20 km/h w ciasnym zakręcie osiedlowym jadąc na 2 biegu auto nie chce się zbierać, bo obroty są na poziomie 1200. Dając buta auto stoi. Stąd ich tendencja do włączania 1 i jazdy "na ciągu".

                                          Trochę ich rozumiem, bo podobne wrażenia mam po jeżdzie autami z silnikami 1.5 dCi, którymi ostatnio się woże. Bez turbiny (małe obroty) te silniki zachowują się jak SDI co przy małej pojemności skutkuje tym, że nie ma skąd wziąć momentu obrotowego, który dawniej uzyskiwano z pojemności.

                                          Generalnie wyciągnęli dobre wnioski. Silnik bez szału, ale spalanie 1 klasa. Takie wozidełko dla oszczednych.
                                          Była O1 jest F2.

                                          Komentarz

                                          • voltar
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1107
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                            #22
                                            Z tego co słyszałem to silniki diesla na CR mają mniejszą turbodziure.
                                            Więc ten problem o którym oni pisza może występować taki sam albo i większy w 1.9 TDI ... Ja jednak jakoś nie zauważyłem jeżdząc 1.9 TDI aby był to problem.
                                            Turbodziura owszem była ale normalnie 1 ki w zakrecie nie potrzeba było właczać.
                                            NAtomiast wszystko zalezy od warunków poknywania zakrętu. Czasami i w obecnym 1.8 TSI musze wbić 1ke na zakrecie 90 stopni gdyż tak trzeba zwolnic czasami.


                                            O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                            Komentarz

                                            • Jac_ek
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 1733

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Dig Dug
                                              Im zapewne chodziło o to, że tocząc się autem 10-20 km/h w ciasnym zakręcie osiedlowym jadąc na 2 biegu auto nie chce się zbierać, bo obroty są na poziomie 1200. Dając buta auto stoi. Stąd ich tendencja do włączania 1 i jazdy "na ciągu".
                                              mocno naciągana teoria - redukować do 1dynki przed zakrętem w jeździe miejskiej wyrośniętym kompaktem z silnikiem po downsizingu :roll: dobrze że nie przetestowali czy pływa.
                                              - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                                              Komentarz

                                              • Dig Dug
                                                L&K
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 1306
                                                • Seat

                                                #24
                                                Jac_ek, Tu nie chodzi o naciąganie, tylko o fakty. Spróbuj przy 1200 obr dać buta - auto się zbierze, czy zmuli i minie z 1-2 sec zanim wejdzie na obroty efektywnej pracy turbiny i zacznie jechac ??

                                                Kolesie nauczeni szybkiej jazdy benzynami o dużej pojemności, co widać na filmie tak widza jazde małym dieslem. Chcesz jechać zredukuj. Albo się z tym pogodzisz, jezdzisz spokojnie i cieszysz się ekonomiką, albo redukujesz. Dla nich rozwiązaniem jest redukcja.
                                                Była O1 jest F2.

                                                Komentarz

                                                • voltar
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1107
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Jac_ek
                                                  mocno naciągana teoria - redukować do 1dynki przed zakrętem
                                                  Przeciez oni redukowali po zakrecie a nie przed. Mysle ze byly to takie zakrety w ktorych sie po prostu praktycznie zatrzymywali ...wiec raczej ich nie powinno dziwic ze jak chca ruszyc z dwojki to trzeba zwiekszyc obroty


                                                  O kvalitach Skody Octavia moze pohybovat ino blazen !

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...